Reperbanen 8. november 2009
Posted by alfedgar in Mindemyren.Tags: drivstoff, Fjøsangerveien, grøntanlegg, reperbane
add a comment
I vest avgrenses Mindemyren av Fjøsangerveien. Eller går grensen lenger vest? Kan man si at reperbanen ligger på Mindemyren?
Tidligere lå det også en reperbane langs østsiden av Fjøsangerveien, nærmere sentrum. Men denne brant ned natt til 17. mai for noen år siden. På slutten av 90-tallet var det vel.
Det er forresten grunn til å bemerke grøntanlegget i forgrunnen på bildet. Eller er det egentlig det?
Her er et bilde til:
Der reperbanen lå 10. mai 2009
Posted by alfedgar in Mindemyren.Tags: gass, grøntanlegg, reperbane
add a comment
Her er vi i det nordvestligste hjørnet av Mindemyren. På denne lange smale plassen sto reperbanen (Mathisenbanen) som brant ned på slutten av 1990-tallet.
Ned til høyre foran Siemensbygget ligger anlegget til AGA (Gass-service).



