jump to navigation

Tomten planert 24. april 2011

Posted by alfedgar in Mindemyren.
Tags: , ,
add a comment

Det ser ut til å drøye med byggetrinn 2 i Kanalveien 52. Nå er tomten planert, så her blir det nok parkeringsplasser — inntil videre.

Langs nedkjørselen til den underjordiske parkeringen er det lagt ut jord, så her blir det kanskje beplantning?

Stille kveld i Kanalveien 13. april 2011

Posted by alfedgar in Mindemyren.
Tags: ,
add a comment

Blå kveld med skygger.

Blå kveld i Minde Allé 30. mars 2011

Posted by alfedgar in Mindemyren.
Tags: , ,
add a comment

Husene på andre siden av veien skal rives og gi plass til mer trafikk. Ny rundkjøring skal det bli, i hvert fall ifølge denne tegningen på Urbika.

Trangt i Kanalveien 22. mars 2011

Posted by alfedgar in Mindemyren.
Tags: ,
add a comment

Ikke så ofte at køen står tett i begge retninger her. Visstnok på grunn av et uhell i Fløyfjellstunnelen i dag.

Sett fra Kanalveien 20. februar 2011

Posted by alfedgar in Mindemyren.
Tags: ,
add a comment


Mot vest.


Mot øst

Meieriet 25. januar 2011

Posted by alfedgar in Mindemyren.
Tags: , ,
add a comment

I løpet av få år skal Tine bygge nytt og flytte fra Mindemyren. På dette området vil det bli bygd boliger og næringsbygg.

Det siste bildet er tatt for noen dager siden (19. januar) og viser krysset Kanalveien, Minde Allé med meiereiet i bakgrunnen.

Rundkjøring 26. desember 2010

Posted by alfedgar in Mindemyren.
Tags: ,
add a comment

Det er to rundkjøringer i Kanalveien nå, mot tre tidligere. Dette er den sydligste, der Conrad Mohrs vei begynner.

Ensomt og forlatt 5. desember 2010

Posted by alfedgar in Mindemyren.
Tags:
add a comment

Dette trehuset står nokså ensomt blant de større næringsbyggene i området. Huset har stått tomt en periode etter at det rommet en elektroinstallatør i noen år og er nå til leie.

Byggetrinn 2 i Kanalveien 52 21. oktober 2010

Posted by alfedgar in Mindemyren.
Tags: , ,
1 comment so far

Kyte Næringsmegling annonserer kontor- og butikklokaler til leie i næringsparken «K52» på Mindemyren, der byggetrinn 2 nå er påbegynt.

Tomten graves ut 4. august 2010

Posted by alfedgar in Mindemyren.
Tags: ,
add a comment

Der «STS-bygget» sto tidligere graves tomten nå ut.

Bilder fra rivingen HER og HER.